وزیر نیرو:
کمبود آب شرب در گلستان موجب شرمندگی است

وزیر نیرو گفت: کمبود آب شرب در گلستان موجب شرمندگی است و باید بر اساس هدف گذاری صورت گرفته ، با برنامه ریزی دقیق اقدام کنیم  تا هرچه سریعتر مشکلات آبی این استان شمالی مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا ، دکتر محرابیان امروز در دیدار با استاندار گلستان، معاونان وزیر نیرو ، نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل استانی حوزه وزارت نیرو اظهار کرد: باید به دلیل عقب ماندگی های موجود در گلستان سرعت اقدامات حوزه آب و برق، ۲ برابر شود تا بتوانیم در بازه ۲ تا ۳ سال استان را به میانگین کشوری برسانیم.

وی افزود: طی طرح های ویژه باید مشکلات آب و برق گلستان رفع شود و نظام ارزیابی مدیران این حوزه ها در استان ، پیشرفت و تکمیل طرح های ویژه است.

دکتر محرابیان گفت: آب شیرین ها اهمیت فوق العاده ای دارند و اجرای آن در گلستان باید با اهتمام ویژه ای صورت پذیرد.

گفتنی است در این جلسه پیگیری موضوع سفر و عقب ماندگی های مختلف در حوزه منابع آب و فاضلاب شهری و روستایی و برق ، وضعیت سدهای استان، کمک به زیرساخت صنعت و منطقه آزاد اینچه برون ، تخصص منابع مالی بیشتر به پروژه های مرتبط و رفع موانع در دستگاه های اجرایی مورد تبادل نظر قرار گرفت.

  6 اردیبهشت 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66771
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام