رئیس شورای اسلامی گلستان:
نخستین همایش روسای شورای اسلامی کشور در گلستان برگزار می شود

رئیس شورای اسلامی استان گلستان گفت: در تاریخ 28 و 29 اردیبهشت ماه نخستین همایش روسای شوراهای اسلامی استان های کشور در گلستان برگزار می شود.

علی اکبر بصیر نیا در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گلستان فردا. ، اظهار کرد: پرویز سروری رییس شورای عالی استان های کشور نیز در این همایش دوروزه حضور خواهد داشت .

وی افزود: در این همایش به تناسب کارگروه هایی که ترتیب داده شده است نمایندگان استان ها طرح های فرهنگی، بودجه ای ، عمرانی و گردشگری را مطرح می کنند و وظیفه ما نیز این است که بعد از مطرح شدن طرح ها آنها را مجلس برای قانونی شدن تحویل دهیم.

بصیر نیا افزود: یکی از مهم ترین طرح هایی که به دنبال آن هستیم طرح مدیریت یکپارچه شهری است تا پس از تدوین  برای تصویب نهایی به مجلس فرستاده و در کمیسون تخصصی بررسی شود.

وی گفت: شورای عالی استان ها بیشتر نقش نظارتی بر طرح ها ، بودجه ها و درآمدها دارد و توسعه شهری از مهمترین برنامه های این شورا است که ما نیز با جدیت به دنبال آن هستیم.

رئیس شورای اسلامی استان گلستان اظهار کرد: حضور رئیس شورای عالی استان های کشور در استان می‌تواند در جهت حمایت از شوراها و تقویت جایگاه این نهاد و تخصیص اعتبارات خوب برای استان قابل توجه باشد.

رئیس کمیسیون گردشگری و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر گرگان همچنین با اشاره به اینکه دانش‌بنیان‌ها به کمک گردشگری گلستان می‌آیند، گفت: گردشگری بهترین فرصت برای اشتغالزایی و رسیدن به اهداف شعار سال است ضمن اینکه چند شرکت دانش بنیان نیز در حوزه گردشگری در استان فعال هستند.

وی تعداد اعضای شورای استان را 14 نفر اعلام کرد و گفت: 135 نفر در شورای بخش، 74 نفر در شورای شهرستان، 175 نفر در شورای شهر و دو هزار و 228 نفر در شورای روستا در استان مشغول به فعالیت هستند که جمع این شورائیان سه هزار و 403 نفر می باشد.

وی از جمله برنامه های روز شورا را ، مقاومت و پایداری اسلامی، شورا، سرمایه اجتماعی و همبستگی ملی، شورا، تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی عنوان کرد و افزود: این برنامه ها از 9 تا 15 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

  10 اردیبهشت 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 66813
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام