رئیس شورای اسلامی گلستان:
نقش شوراها برای مدیران تبیین نشده است/شهرداری ها باید به درآمد پایدار برسند

رئیس شورای اسلامی استان گلستان گفت: نقش شوراها هیچگاه برای مدیران اجرایی استان و کشور تبیین نشده است و دلیلش خودمان بودیم که نتوانستیم معرفی این نهاد را به خوبی معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، علی اکبر بصیر نیا عصر امروز در نشست هم اندیشی اعضای شوراهای شهرستان های استان با استاندار گلستان اظهار کرد: باید به دنبال برنامه های جدیدی در جهت ارتقای نقش شوراها در زمینه توسعه مباحث گردشگری و آموزشی باشیم تا جایگاه این نهاد در بین مدیران اجرایی استان بیشتر شناخته شود.

وی افزود: متاسفانه دولتمردان و مجلسیان نتوانسته اند از بدنه مردمی شوراها استفاده کنند و این در حالی است که شوراها نقش مهمی در توسعه شهری و عمرانی دارند.

بصیر نیا گفت: امید داریم در دوره ششم شوراها با توجه به نگاه حمایتی و تخصصی که استاندار و معاونان ایشان دارند بتوانیم شهرداری ها را به درآمد پایدار برسانیم.

وی افزود: تصمیم برآن است تا بعد از ماه مبارک رمضان هر دو هفته یکبار به یکی از شهرستان ها برای بررسی مشکلات شوراها برویم و مشکلات را دسته بندی و اطلاع به استاندار گلستان برسانیم.

بصیر نیا اظهار کرد: چنانچه شوراها اختیارت قانونی بیشتری داشته باشند می توانند تاثبر گذاری بیشتری بر توسعه داشته باشند.

وی بیان کرد: نخستین همایش سراسری شوراهای اسلامی استان های کشور با حضور رئیس شورای عالی استان های کشور در 28 و 29 اردیبهشت ماه به میزبانی گلستان در این استان برگزار می شود .

بصیر نیا افزود: طرح مدیریت یکپارچه شهری از جمله مهم ترین طرح هایی است که در این همایش در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.

  10 اردیبهشت 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 66814
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام