مدیرکل کمیته امداد گلستان:
۱۲۰۰ پایگاه در گلستان برای جمع آوری زکات فطره فعالیت می کنند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت: هزار و ۲۱۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد برای جمع آوری زکات فطره در گلستان فعالیت می کنند.

به گزارش گلستان فردا، عیسی بابایی اظهارکرد: هزار و ۲۱۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد برای جمع آوری زکات فطره در گلستان فعالیت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان افزود: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند با روش آنی هم فطریه و کفاره خود را برای کمک به مددجویان تحت حمایت این نهاد واریز کنند.

بابایی از مردم خواست؛ از پرداخت زکات فطریه خود به مراکز غیرمجاز بدون آرم و لوگوی تایید شده دبیرخانه شورای زکات خود داری کنند.

طبق گفته وی سال گذشته گلستانی‌ها ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطره و کفاره پرداخت کرده بودند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان بیان کرد: مردم هم چنین می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی و از طریق پایگاه‌ها، دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر استان و میعادگاه‌های نماز عید سعید فطر، کفاره و فطریه خود را پرداخت کنند.

  12 اردیبهشت 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66831
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام