شهردار گرگان:
استقلال مالی و اختصاص بودجه کافی به شوراها ضروری است

شهردار گرگان گفت: استقلال مالی و اختصاص بودجه کافی به شوراها ضروری است و شوراها به عنوان حلقه واسط می توانند شهرداری ها را در حل مشکل صنعت احداث پروژه ها همراهی کنند.

به گزارش گلستان فردا، محمد رضا سبطی در نخستین اجلاس روسای شوراهای اسلامی استانهای سراسر کشور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور دکتر سروری رئیس شورای عالی استان ها دکتر زنگانه استاندار گلستان، نمایندگان مجلس، شهردار گرگان و سایر مقامات استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: وزارت کشور در دولت سیزدهم با سیاست های دکتر وحیدی (وزیر) همیشه یار و یاور مدیریت شهری بوده است.

وی با بیان اینکه شوراها شأن بسیار بالایی دارند، تصریح کرد: استقلال مالی و اختصاص بودجه کافی به شوراها ضروری است و شوراها به عنوان حلقه واسط می توانند شهرداری ها را در حل مشکل صنعت احداث پروژه ها همراهی نمایند.

شهردار گرگان با تاکید بر اینکه اعتباربخشی به شوراها بسیار حائز اهمیت است، ابراز کرد: این اعتباربخشی از سوی نهاد حاکمیتی از جمله استانداری است و بخشی به اعضای شوراها بر می‌گردد که این نوع نگاه را داشته باشند و سعی کنند در چهارچوب قانون عمل کنند.

با بیان فرمایشی از امام جعفر صادق (ع) درخصوص مشورت با مردم خردمند، گفت: شما اعضای شورا جزو این دسته هستید و برای ما شهرداران، افتخاری است که با جمع خردمند و پارسای شوراها مشورت می کنیم.

  28 اردیبهشت 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 66931
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام