سرپرست بهزیستی گلستان:
نیازمند همراهی جامعه هدف برای مناسب‌ سازی معابر هستیم

سرپرست بهزیستی گلستان گفت: برای مناسب‌ سازی معابر به همراهی جامعه هدف نیازداریم.

به گزارش گلستان فردا، عارف کیائی در نشستی با اعضای کمیته تخصصی مناسب سازی استان و نمایندگان منتخب انجمن های معلولان اظهار کرد: جامعه تحت پوشش حوزه معاونت توانبخشی یکی از مهمترین جامعه هدف سازمان بوده و نمونه بارز صبر و توکل به خداوند درجامعه هستند.
وی افزود: برای رفع مشکلات مناسب سازی استان نیاز به حمایت و راهنمایی توانخواهان عزیزرا داریم چرا که وسعت دید آنان در این زمینه قطعاً بیشتر و بهتر از ماست.
در ادامه این جلسه محمود امانیان با تشریح خدمات انجام شده در این خصوص گفت: مناسب سازی فقط برای مبلمان شهری نبوده وما نیاز به مناسب سازی در تمام موضوعات جامعه مانند رسانه و فضای مجازی نیز داریم.
معاون توانبخشی گلستان تصریح کرد: فعالین فضای مجازی و تولید کنندگان محتوای دیجیتال با ورود به عرصه مناسب سازی این محیط ویژه مددجویان تحت پوشش می‌توانند گام بلندی در راستای فرهنگ سازی برخورد با این افراد و جذب مشارکت آنان اقدام نمایند.
در ادامه جلسه هریک از اعضا به بیان نظرات و مشکلات خود در این خصوص پرداختند.

  31 اردیبهشت 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 66942
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام