مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان:
نقشه مهندسی فرهنگی برای اجرا آماده شده است

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: یکی از دو اقدام مهم این اداره کل در حوزه فرهنگی تهیه نقشه فرهنگی استان بود که انجام شده و به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، فرهاد سمیعی در نشست خبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان در حوزه ورزشی 314 میلیارد و در حوزه فرهنگی 166 میلیارد تومان مصوبه داشتیم که امید است به زودی به استان اختصاص یابد.
وی افزود: گلستان در حوزه آسیب های اجتماعی نیز نیازمند اقدامات بیشتری است و در نلاش هستیم با همکاری دستگاه های اجرایی در دولت سیزدهم ورود جدی به این مسله داشته باشیم.
سمیعی گفت: بخشی از موضوعات این حوزه مهم رسانه ای نشده و ارتباط بیشتر با رسانه فعالیتهای این اداره کل را در پیشگیری از آسیب های اجتماعی شفاف تر منعکس خواهد کرد.
وی ادامه داد: موضوعات اجتماعی غالبا در فضای رسانه ای بیشتر نمود پیدا میکند و ضروری است که اخبار منتشر شده در این حوزه صحت و سلامت کامل داشته باشند تا مخاطبان دچار سرگردانی، ناامیدی و اضطراب نشود.

  31 خرداد 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 67129
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام