مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان:
احساس مسئولیت آسیب های اجتماعی را کاهش میدهد

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: احساس مسئولیت در جامعه از سوی مسئولان و مردم آسیب های اجتماعی را بیش از هر راهکار دیگری کاهش می دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ، علی برزمینی با بیان اینکه کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند حضور همه آحاد جامعه بخصوص مسئولان و نیک اندیشان است، اظهار کرد: ساخت پایگاه های فرهنگی بیشتر در شهرهای استان مهم ترین اصل و سنگ بنای کاهش آسیب ها برای سنین نوجوانان و جونان است.

وی افزود: با توجه به اینکه برنامه های اوقات فراغت و شادی برای نوجونان و جوانان از تعدد کمی برخودار است، لذا توجه به ایجاد پایگاه های مختلف فرهنگی با رویکرد برنامه های مختلف می تواند جمعیت قابل توجهی از نوجوانان و جوانان را به این سمت سوق داده و از هدر رفت زمان فریاغت آن ها بکاهد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان ادامه داد: با شعار و حرف و یا سیاسی كاری نه تنها پیشگیری و كاهش آسیب های اجتماعی میسر نمی شود بلكه درصورت كم توجهی و استفاده از روش های سنتی تا چند سال دیگر باید درمقابل برخی آسیب های اجتماعی سر تسلیم فرود آورد.

برزمینی افزود: توجه به مسائل فرهنگی و توج به نیازهای مردم جامعه از جمله نوجونان و جوانان نقش مهم و موثری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد و فقط با بیان چند و جمله، چند جلسه و چند مصوبه نمیتوان به کاهش آن بدون اجرای جدی امیدوار بود.

 

  9 تیر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62401
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام