مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان:
فعالیت های فرهنگی قوی تر از اقدام های ضربتی در حوزه مواد مخدر عمل می کند

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: راهکارهای ضربتی درحوزه مبارزه باموادمخدر ناکارآمد شدده است و برارتقابخشی فعالیتهای فرهنگی درزمینه  مبارزه با مواد مخدر نتیجه مطلوب تری به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ، علی برزمینی در همایش بزرگ مبارزه با مواد مخدر که با همکاری بهزیستی و فرمانداری در شهرستان علی آباد برگزار شد، باتاکید بر مسئولیت پذیری همه دستگاههای اجرایی وتشکلهای مردمی درحوزه مبارزه با آسیبهای اجتماعی اظهار کرد: شناخت انواع مواد مخدر و مضرات آن از مهماتی است که غفلت ازآن منجربه تشدیدآسیب اعتیاد می شود.

وی افزود: اعتیاد به عنوان یکی از آسیب های اولویت دار اجتماعی باید در دستور کار جدی مدیران دستگاه های اجرائی قرار گیرد و با برنامه ریز ها ی جدید و استفاده از بخش های مختلف اجتماعی از جمله سمن ها و رسانه های استان به مقابله با این پدیده خانمانسوز بروند.

برزمینی ادامه داد: با توجه به اینکه امروز مواد مخدر صنعتی به دلیل دسترسی آسان و بی بو بودن به راحتی در اختیار متقاضیان از جمله نوجوانا و جونان قرار می گیرد ضروری است تا با ایجاد برنامه های آموزشی و فرهنگ سازی در رباطه با آشنائی بیشتر خانوده ها و همه مردم استان با مضررات این مواد، اقدام عاجلی در جهت کنترل اعتیاد در گلستان برداریم.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواداه های شهدای مواد مخدر علی آباد تجلیل به عمل آمد و نمایشگاه توانمندی های بهزیستی موردبازدید عموم مردم قرارگرفت.

  7 تیر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62393
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام