مدیر کل بنیاد مسکن گلستان:
احداث ۹۰۰ واحد مسکونی روستایی در راستای طرح نهضت ملی مسکن

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: تعداد ۹۰۰ واحد مسکن روستایی برای طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای علی اباد کتول هدف گذاری شده است.

به گزارش گلستان فردا به نقل از به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن گلستان، سید محمد حسینی در جلسه شورای مسکن شهرستان علی اباد کتول اظهار کرد: با پیگیری های استاندار محترم در حوزه حمایت از اقشار کم درامد بدون پوشش هیچ نهاد حمایتی در مرکز از سوی بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان کشور تعداد دو هزار سهمیه برای این افراد در راستای حمایت از انها برای احداث مسکن روستایی تعلق گرفت.

وی تصریح کرد: این سهمیه به افرادی که در دهکهای پایین قرار داشته و تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نبوده و از حداقل حقوق بهره مند هستند تعلق می گیرد.

 مدیر کل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: از طریق این سهمیه این جامعه هدف می توانند از کمک های بلاعوض ۵۰ میلیون تومانی و ۱۰ تن سیمان و دوهزارو ۲۰۰ کیلوگرم میلگرد رایگان در کنار تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله بهره مند شوند.

وی با اشاره به روستاهای محروم واقع در علی آباد کتول ادامه داد: برخی روستاهای علی آباد کتول محروم بوده و نیاز به حمایت بیشتری برای احداث و تکمیل واحدهای مسکونی دارند و تلاش داریم تا این افراد شناسایی شده را حمایت کرده و صاحب خانه نماییم.

 حسینی گفت: در روستاهای این شهرستان تعداد ۹۰۰ واحد مسکونی روستایی در راستای جهش تولید مسکن و طرح نهضت ملی مسکن هدف گذاری شده است.

 وی بیان کرد: با توجه به اینکه در چند ماه بعد وارد فصل سرما خواهیم شد مهمترین توصیه ما این است که افراد دریافت تسهیلات بانکی و اخذ پروانه ساخت هرچه زودتر عملیات اجرایی واحدهای خود را اغاز نمایند تا قبل از پایان سال شاهد بهره برداری از این واحدهای مسکونی باشند.

  4 تیر 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 67159
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام