معاون وزیر کشور:
کاهش آسیب های اجتماعی اولویت مهم کشور است

معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی گفت: بر مبنای نظام عقلی و حسب وظیفه ذاتی اداره کشور کاهش آسیب های اجتماعی اولویت مهم است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، محمد عباسی روز گذشته در کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده گلستان در سالن استانداری ، اظهار کرد: در موضوع کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند متولی شدن افراد و دستگاه ها در کنار همدیگر هستیم.

وی افزود: امروز در جنگ نرم که منجر به آسیب های اجتماعی بسیاری شده نیازمند همان روحیه همدلی و جهاد برای متولی بودن در کاهش این معضلات هستیم.

عباسی افزود: زمانی در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در مقابل استکبارگران ایستادگی کرد و در آن زمان هیچ مجمع آموزشی، علمی و عمرانی نبود که جریان دفاع مقدس اولویت اولش نباشد و همه ملت در کنار هم نقش آفرینی کردند و پیروزی بزرگی با این همدلی رقم خورد.

وی اظهارداشت: استان گلستان در برخی آسیب های اجتماعی و جرایم با توجه به نقاط اقلیمی و ابعاد اجتماعی رتبه اول کشور را دارد که نیازمند توجه ویژه برای کاهش آنهاست.
معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی گفت: مراکز نگهداری معتادین و دختران فراری باید بر محور نظام امن تربیتی باشد، نظام مدیریت اجتماعی دانش آموزان به دلیل اثرگذاری جمعیتی آنها نیازمند تدابیر ویژه است تا آلودگی فضای دانش آموزی نداشته باشیم.

وی بیان کرد: آرایش جنگی و سالن های مطالعه مستکبران علیه بشریت و انقلاب اسلامی پیرامون مسائل اجتماعی و فرهنگی تمرکز کرده است تا ملت ایران را از درون پوک و سست و اراده ها را متزلزل و آلوده کنند.
عباسی گفت: کنگره آمریکا و مستکبران برای حوادث جزئی مسائل کشور رادیو و تلویزیون جهانی درست کردند و محور تمرکزش افزایش آسیب های اجتماعی در ایران است.
وی تصریح کرد: در هجمه های نظامی نتوانستند ملت ایران را شکست دهند ولی با استفاده از ابزار اینترنت، فضای مجازی و ماهواره ها سه مثلث شوم اثرگذاری در ابعاد خانواده ها داشتند و آسیب ها همه طبقه ها و اقشار مختلف را در معرض خطر قرار داده است.

  8 تیر 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 67179
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام