فرماندار گرگان:
توجه به مسائل اجتماعی و حاشیه نشینی مورد توجه دستگاه های اجرایی قرار گیرد

تصویر مرتبط

فرماندار گرگان گفت: توجه به مسائل اجتماعی و حاشیه نشینی مورد توجه دستگاه های اجرائی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، محمد حمیدی در نشست با مدیر کل بهزیستی استان و برخی مدیران حوزه آسیب های اجتماعی اظهار کرد: حاشیه نشینی یکی از چهار مورد آسیب اجتماعی دارای اولویت مورد تاکید مقام معظم رهبری است و ما نیز وظیفه داریم با تمام توان در جهت جلوگیری از گسترش حاشیه نشینی و کاهش آسیب های اجتماعی گام برداریم. 

وی افزود: تمامی مدیران حوزه آسیب های اجتماعی موظف هستند تا برای رفع محرومیت ها و توجه به آسیب های موجود در این مناطق اقدام عاجل و جدی را انجام دهند.

فرماندار گرگان گفت: عدم توجه به آسیب های اجتماعی ممکن است شیوع بیشتری از این آسیب ها را در پی داشته باشد و افزایش حاشیه نشینی که خود یک آسیب به شمار می رود، آسیب های دیگری را هم به دنبال دارد.

گفتنی است در این نشست  مسولین پایگاههای خدمات اجتماعی از توجه ویژه مهندس حمیدی فرماندار مرکز استان به مباحث اجتماعی و جدیت ایشان در کنترل و پیشگیری از آسیبها تقدیر و تشکر نموده و آمادگی خود را جهت تعامل و همکاری همه جانبه در جهت نیل به اهداف اعلام نمودند.

  29 خرداد 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62326
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام