مدیر کل هواشناسی گلستان:
کاهش ۱۹ درصدی میزان باران در گلستان

مدیر کل هواشناسی گلستان گفت: میانگین بارش‌ها در گلستان از ابتدای سال زراعی تا پایان تیر نسبت به دوره بلند مدت ۱۹ درصد کمتر شده است.

به گزارش گلستان فردا، نوربخش داداشی  اظهار کرد: پیش بینی فصلی نشان می‌دهد وضع بارش‌ها از مرداد ماه بهبود خواهد یافت و میزان بارش‌ها اندکی بهتر خواهد شد.

وی گفت: ️با توجه به پیش بینی فصلی، میزان بارش در مرداد، شهریور و مهر میزان بارش در استان نرمال و به میانگین بلند مدت نزدیک است.

داداشی افزود: با توجه به احتمال و سابقه وقوع بارش‌های رگباری در ماه‌های مرداد و شهریور و پیش بینی فصلی، جای امیدواری است که در استان میزان بارش‌ها و به دنبال آن وضع تامین آب مورد نیاز استان بهبود یابد.

وی افزود:  با توجه به پیش بینی فصلی، دمای هوا در مرداد و شهریور نرمال تا نیم درجه سانتیگراد بیشتر از نرمال پیش بینی می‌شود و دمای هوا در مهر ماه نرمال تا نیم درجه سانتیگراد کمتر از نرمال خواهد بود.

  3 مرداد 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 67355
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام