مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:
گلستان در ردیف اول استان های پروژه‌های عمرانی نیمه تمام ورزشی

 مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت:  گلستان با بیش از ۱۱۵ پروژه نیمه تمام ورزشی در ردیف اول استان های دارای پروژه‌های عمرانی نیمه تمام ورزشی قرار دارد.

به گزارش گلستان فردا، قاسمعلی برزمینی اظهار کرد: همزمان با هفته دولت امسال چهار پروژه ورزشی در استان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: چمن مصنوعی زمین فوتبال مینودشت، سه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در گالیکش و روستاهای تقی‌آباد و کریم‌آباد گرگان، پروژه‌های قابل افتتاح استان در هفته دولت است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به اعتبارات سفر استانی دولت در بخش ورزش اشاره کرد و گفت: در این سفر ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان اختصاص یافت که از مجموع این اعتبارات تاکنون ۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافت و قرار است به زودی ۲۰۰ میلیارد دیگر هم اختصاص داده شود.

برزمینی اضافه کرد: در صورت تخصیص اعتبارات سال جاری تا پایان امسال ۲۰ پروژه ورزشی نیمه تمام دیگر به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: یکی از بهترین مصوبات سفر رییس جمهور به گلستان، اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل سالن ۶ هزار نفره سرپوشیده مجموعه ورزشی شهدای کریم‌آباد گرگان است که با توجه به تخصیصات انجام شده، ۴۰۰ میلیارد ریال با پیمانکار قرارداد منعقد شده و ۸۰ میلیارد ریال هم تخصیص داده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: همچنین اعتبارات عمرانی ورزش گلستان سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ سه برابر افزایش یافت.

  18 مرداد 1401
بخش : گرگان / ورزشی
کد خبر: 67442
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام