فعال سیاسی یمن
جبهه مقاومت مقابل دشمنان کوتاه نیامده است

فعال سیاسی یمن گفت: از هفت سال گذشته تاکنون و با وجود تحمیل این جنگ نابرابر، جبهه مقاومت مقابل دشمنان کوتاه نیامده و تا رسیدن به پیروزی نهایی به مبارزه خود ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سلیم المنتصر که در همایش تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب شهید سلیمانی در استان شرکت کرده بود، اظهار کرد: در یمن هم شهیدی با نام "حسین" که همانند شهید سلیمانی متاثر از مکتب امام خمینی(ره) بود پس از اعمال فشار امرای کشور تحت حاکمیت ایادی استکبار به کوه و صحرا پناه برد و با گردآوردن مجاهدین اقدام به تشکیل گروه مبارز کرد.

وی ادامه داد: شهید حسین در کنار انصارالله یمن بیش از ۶ قیام علیه نظام سابق یمن، آل سعود و استکبار ساماندهی کرد و بعد از هر مبارزه قدرت معنوی انصارالله بیشتر شد.

وی اضافه کرد: با وجود آن‌که دشمنان انصارالله به ایادی استکبار متوسل شدهد و از اسلحه‌های آمریکایی و ادوات جنگی مستکبران کمک استفاده می‌کنند اما پیروز این میدان نابرابر انصارالله است.

المنتصر بیان کرد: از هفت سال گذشته تاکنون و با وجود تحمیل این جنگ نابرابر، جبهه مقاومت مقابل دشمنان کوتاه نیامده و تا رسیدن به پیروزی نهایی به مبارزه خود ادامه خواهد داد.

گفتنی است همایش تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب شهید سلیمانی به میزبانی ۹ شهرستان استان گلستان با همکاری استانداری، فرمانداران، سپاه نینوا و دستگاه‌های اجرایی در حال برگزاری است.

 

  24 مرداد 1401
بخش : گرگان / سیاسی
کد خبر: 67474
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام