فرمانده سپاه نینوا گلستان:
علت ماندگاری انقلاب اسلامی ایستادن در صف حق و مقاومت در برابر اصحاب باطل است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت:علت ماندگاری انقلاب اسلامی ایستادن در صف حق و مقاومت در برابر اصحاب باطل است و به دلیل باورهای متاثر از قیام عاشورا، مردم تا پای جان به این انقلاب وفادار خواهند ماند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سردار علی ملک شاهکوهی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: ملت بزرگ قهرمان، مهربان، فداکار، با بصیر و رشید ایران تاکنون پای انقلاب ایستادگی کرد و به کوری چشم دشمنان همچنان به نظام وفادار خواهند ماند.

وی بیان کرد: دشمنان فکر می کردند عمر انقلاب اسلامی ایران پس از ارتحال امام (ره) تمام می‌شود اما با ادامه راه ایشان از سوی مقام معظم رهبری، کشور بیش از پیش پویاتر شد و همچنان در مسیر پیشرفت و ترقی گام برداشت.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: بعد از استقرار انقلاب ۶۸ گروه مسلح و غیر مسلح روبروی امام و انقلاب ایستادند و برخی جنگ احزاب به راه انداختند اما حالا آن ها کجا هستند؟ مسعود رجوی، بنی صدر، بازرگان و دموکرات، سلطنت طلب، لیبرال، چپ، کمونیست و همه جولان دهندگان کجا هستند؟

سردار ملک شاهکویی افزود: عده ای از این افراد برای حمله صدام به ایران با دشمن بیعت کردند و یکی از بزرگ‌ترین جنگ‌های اخیر دنیا را رقم زدند اما ایران تک و تنها مقابل ۶۸ کشور ایستادگی کرد که مسوولیت بازگویی آن ماجراها بر عهده خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

وی گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران مدافع انقلاب باید مقابل امپراطوری دروغ های دشمنان ایستادگی کرده و با جدا کردن مسیر خود از جبهه باطل، برای ترویج باورهای اسلامی و انقلابی به تولید محتوا بپردازند.

سردار ملک شاهکویی بیان کرد: هر وقت خبرنگاران و اصحاب رسانه دیدند دشمنان برای نگارش مطلبی از آنان لبخند زده و خوشحال شدند بدانند که در صف دشمن ایستاده اند.

  26 مرداد 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 67496
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام