فرماندار آق قلا:
افتتاح نخستین مرکز تشخیص بیماریهای اسب در آق قلا در هفته دولت/ مشکل حمل پسماندها پیگیری شد

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: نخستین مرکز تشخیص بیماریهای اسب در کشور در شهرستان آق قلا در هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سلیمان هاشمی صبح امروز در قرار گاه خبری شهید همدانی اظهار کر د: در هفته دولت 100 طرح با اعتبار بیش از 520 میلیارد تومان در شهرستان آق قلا به بهره برداری می رسد.

وی افزود: 88 طرح عمرانی و 12 طرح اشتعالزایی از جمله طرح های هفته دولت در شهرستان آق قلا است که بهبهره برداری و یا کلنگ زنی می شود.

هاشمی گفت: نیروگاه 8/4 مگاواتی شهرک صنعتی اترک توسط کارنسار خزر با 120 میلیارد تومان هزینه ، افتتاح منازل مشکونی روستای وحدت بخش وشمگیر ، گلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی ، توسعه تصفیه خانه شهرک صنعتی آق قلا و مدرسه 6 کلاسه در یکی ذاز روستاهای این شهرستان از شاخص ترین طرح های هفته دولت است.

هاشمی بیان کرد: پیگیری مشکل حمل زباله به سایت که یکی از معضلات و مشکلات مردم آث ثلا شده بود با و رود استاندار با جدیت پیگیری شد و مشخص شد که شیرابه های سریز شده مربوط به حمل زباله های تویط ماشین های داخل استان است و مربوط به ماشینهای حمل رباله مازندران به گلستان نیست.

وی افزود: در همین راستا و با پیگیری های مستمر از مصوبات 120 میلیارد تومانی استانی مبلغ 45 میلیارد تومان به بهسازی سایت پسماند در بخش های مختلف تخصیص پیدا کرد و ماشین های حمل زباله نیز موظف شدند شیرابه ها را کنترل کنند .

هاشمی اظهار کرد: 50 طرح عمرانی از ره آورد سفر ریاست جمهوری با اعتبار 848 میلیارد و 417 میلیون تومان در هفته دولت برای این شهرستان در نظر گرفته شده که در دست اقدام است.

وی ادامه داد: مبلغ 965 میلیار د و 689 میلیون تومان تسهیلات بانکی و قرض الحسنه از محل سفر ریاست جمهوری برای شهرستان در حوزه اشتغالزایی و کارافرینی در نظر گرفته شده است.

هاشمی گفت: برای احداث جاده آق قلا به بندر ترکمن، آق قلا به گنبد و آق قلا به مرز مبلغ 30 میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

وی افزود: برای طرح علاج بخشی سد وشمگیر نیز 100 میلیارد تومان اعتبار دیده شده که مبلغ 20 میلیار د تخصیص داده شده است.

 

  27 مرداد 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 67498
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام