فرماندار آزادشهر:
افتتاح و کلنگ زنی 111 طرح عمرانی و اشتغالزایی در هفته دولت/ 745 میلیارد تومان طرح های سفر ریاست جمهوری

فرماندار آزادشهر گفت: جمع طرح های عمرانی،  اشتغالزایی و اقتصادی در هفته دولت 111  طرح با اعتبار یکهزار و 161  میلیارد تومان افتتاح و یا بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سید جواد کریمی صبح امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: در 14 روستای شهرستان مبلغ506 میلیارد تومان اجرای طرح هادی اجرا شده است.

وی افزود: در بحث نهضت ملی مسکن 39 هکتار از منابع ملی از بنیاد مسکن و منابع طبیعی در سطح روستاها و 7 هکتار از اراضی دولتی و  31 قطعه به متقاضیان زمین روستایی واگذار شده است.

کریمی گفت: در بحث اقدام مسکن ملی برای56واحد20قرارداد تسهیلات در بانکها منعقد شده است.

وی ادامه داد: گازرسانی به روستاها نیز  60 درصد پیشرفت داشته است و گازرسانی به 8 روستای بخش چشمه ساران با جدیت در حال انجام است و از مجموع 15 میلیارد تومان اعتباری که برای این طرح در نظر  گرفته شده 5 میلیارد تومان آن اختصاص پیدا کرده است.

فرماندار آزادشهر بیان کرد: شروع عملیات کمربندی شهرستان با اعتبار 19 میلیارد تومان در دست اقدام است.

وی افزود: در هفته دولت 83 طرح عمرانی به مبلغ 97 میلیارد تومان افتتاح می شود و کلنگ 18طرح عمرانی انجام  می شود  و 10 طر ح اقتصادی و اشتغالزایی با سرمایه گذاری 26 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد. 

کریمی اظهار کرد: طرح آسفالت آزادشهر به خوشش ییلاق بااعتبار 26 میلیارد تومان در هفته دولت گلنگ زنی می شود .

وی ادامه داد:  مدرسه 6 کلاسه روستای کاشیدار با اعتبار 7میلیاردو 200  میلیون تومان  و مقاوم سازی 86 مسکن روستایی با اعتبار 6 میلیارد و 900  میلیون تومان در هفته دولت افتتاح می شود.

کریمی گفت: برای نهضت آسفالت شهری 940  میلیون تومان قیر به شهرداری تخصیص داده شده است.

به گفته وی جمع طرح های عمرانی ره آورد سفر ریاست جمهوری 745 میلیارد تومان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  27 مرداد 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 67499
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام