فرماندار گرگان:
افتتاح و یا آغاز عملیات اجرائی ۱۶۰۴ میلیارد تومان طرح در هفته دولت/رفع مشکلات با خدمات دولت سیزدهم

فرماندار گرگان با اشاره به بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۶۴ پروژه با اعتبار ۱۶۰۴ میلیارد تومان در هفته دولت گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی برای ۴۸۸ نفر شغل ایجاد می‌شود و بیش از ۱۳۶ هزار خانوار از خدمات #دولت_سیزدهم برخوردار خواهند شد.

به گزارش گلستان فردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری گرگان، عیسی پایین‌محلی پیش از خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه در شهر سرخنکلاته با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: دولت سیزدهم در یکسالی که از فعالیت آن می‌گذرد اقدامات و برنامه‌های مهم و قابل توجهی را به اجرا درآورده و همه تلاش خود را بر کاهش فشارها و مشکلات معیشتی بر اقشار مردم به کارگرفته است.

فرماندار گرگان گفت: دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در شروع فعالیت خود با مشکلات و تنگناهای بسیاری مواجه بود. کسری بودجه 2135 هزار میلیارد ریالی یکی از مشکلات اساسی بود که دولت توانست با مدیریت شرایط آن را تا حدود 98 هزار میلیارد ریال کاهش دهد.

وی افزود: تنش‌های شدید و قطعی‌های چندین ساعته آب شرب و خاموشی‌های گسترده، سبب نارضایتی مردم شده بود که دولت سیزدهم توانست این شرایط را مدیریت کند و تابستان امسال خاموشی برنامه‌ریزی شده در حوزه برق نداشتیم و مشکل قطعی آب شرب نیز به حداقل رسید.

پایین‌محلی عنوان کرد: دولت سیزدهم با وجود همه مشکلاتی که در تأمین ارز وجود داشت، بدون هیچ خللی کالاهای اساسی را وارد کشور کرد. در زمینه وادارات و تولید واکسن داخلی، دولت سیزدهم عملکرد مطلوبی داشت و با واکسیناسیون عمومی جلوی فوتی‌های 700 نفر در روز را گرفت و حتی روزهای بدون فوتی کرونا در کشور به ثبت رسید.

وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در استان گلستان به ویژه شهرستان گرگان گفت: در هفته دولت امسال 264 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در این شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

فرماندار گرگان اعلام کرد: از این تعداد 195 پروژه در بخش‌های عمرانی و زیربنایی است که 73 پروژه عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و 122 پروژه نیز به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در بخش طرح‌های تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا نیز 69 طرح اقتصادی افتتاح و عملیات اجرایی 6 طرح نیز آغاز می‌شود.

پایین‌محلی با اشاره به هزینه هزار و ۶۰۴ میلیاردتومانی برای پروژه‌های هفته دولت در شهرستان گرگان بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها برای 448 نفر صاحب شغل می‌شوند. همچنین با افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیربنایی نیز 136 هزار و 140 خانوار در شهرستان گرگان از خدمات نظام اسلامی و دولت مردمی سیزدهم برخوردار می‌شوند.

  5 شهریور 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 67535
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام