شهردار جدید گرگان:
شهرداری جایگاه مدیران پاکدست و خدمتگذار است /مردم گرگان لایق بهترین‌ها هستند

شهردار جدید گرگان گفت: هرداری جایگاه مدیران پاکدست و خدمتگذار است و در شهرداری گرگان که ساختمان آن به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده، نیازمندیم که همچون او (مرد میدان) به مردم خدمت کنیم.

به گزارش گلستان فردا، سیدمحمدرضا سیدالنگی شنبه شب، ساعاتی پس از انتخابش به عنوان شهردار جدید مرکز گلستان از سوی اعضای شورای تسلامی شهر گرگان در اواین نشست (جلسه) با مدیران این اداره اظهار کرد: ۹ عضو شورای اسلامی این شهر باتوجه به شناخت قبلی که نسبت به بنده داشتند، لطف کرده و این مسوولیت را برعهده من نهادند که این حمایت و رای قاطع همه اعضای شورای اسلامی شهر گرگان وظیفه مرا سنگین‌تر خواهد کرد.

وی افزود: زمانی که اعضای شورای اسلامی این شهر پیشنهاد مدیریت شهری را به بنده اعلام کردند، احساس کردم برای برون رفت از شرایط نامطلوب فعلی نیاز است هرکاری که در توانم است انجام دهم.

وی با تاکید بر این که مردم گرگان لایق بهترین‌ها هستند، اضافه کرد: همواره طی سنوات گذشته به همراه سایر همکاران تلاش داشتیم خدمات شایسته‌ای به شهروندان ارائه دهیم که نمونه آن در حوزه خدمات شهری بود.

شهردار گرگان اظهار امیدواری کرد تا با همدلی و همکاری اعضای شورا و مدیران و کارکنان پرتلاش شهرداری گرگان در پیشگاه خداوند متعال و مردم عزیز روسفید شویم.

وی گفت: مدیران بدون توجه به اتفاقات رخ داده در چند روز اخیر، با همت و تلاش مضاعف نسبت به رسیدگی به امورات شهری و شهروندان تلاش کنند.

وسید النگی تاکید کرد: همه همکاران در هر سطحی، از هرگونه حاشیه که مانع از انجام فرایند خدمت‌رسانی شایسته می‌شود، پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با همدلی صمیمانه و اراده جمعی مدیران و کارکنان شهرداری، بهتر از گذشته در انجام امور محوله و تکالیف پیش‌بینی شده اقدامات لازم انجام شود.

  13 شهریور 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 67566
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام