شهردار گرگان:
پاکیزگی شهر گرگان مدیون دست های پاکبانان شریف است

شهردار گرگان، پاکیزگی شهر را مدیون دست های پاکبانان شریف و زحمتکش عنوان کرد.

به گزارش گلستان فردا، مهندس محمدرضا سبطی در همایش «گرگان شهر پاک» سخنانش را با فرمایش امیر مومنان حضرت علی (ع) گفت: پاکیزگی و نظافت نصف ایمان است و یکی از مؤلفه های شهر اسلامی نیز پاکیزگی است.

سبطی خطاب به پاکبانان حاضر در همایش بیان کرد: شهر زیبای گرگان مدیون دستان پر مهر شما عزیزان است و این همایش در راستای پاسداشت و صیانت از اعتبار و تلاش های شما و مدیران دلسوز خدمات شهری و پیمانکاران برگزار شده است.

وی ادامه داد: شهر گرگان با حضور پاکبانان نجیب، شریف و قشر زحمتکش به حیات خود ادامه می دهد.

شهردار گرگان تصریح کرد: یقیناً رتبه برتر شهر گرگان و خدمات شهری در ارزیابی دفتر شهری استانداری گلستان با تلاش های مجموعه کارگزاران حوزه خدمات شهری و مدیران دلسوز که با تلاش شبانه روزی این موفقیت را کسب کردند، حاصل شده است.
سبطی تصریح کرد: بنده به عنوان شهردار بر خود وظیفه می دانم بر پایه وجدان اخلاقی و وجدان کاری پاسخگوی مشکلات پاکبانان که از سوی خانواده های آنها نیز به من ارسال می شود، باشم.

وی خاطرنشان کرد: در رویکرد مدیریت نوین، مجموعه شرکت های پیمانکاری جزو مجموعه شهرداری محسوب می شوند تا همه دست به دست هم برای حفظ رضایتمندی شهروندان و حفظ محیط زیست شهری تلاش کنیم.

شهردار گرگان افزود: در نظر داریم با ترویج و توسعه فرهنگ «هر شهروند یک پاکبان» همواره شهری پاکیزه و زیبا در گرگان داشته باشیم.

سبطی افزود: مشارکت ۵۶۴ پاکبان فهیم در خدمت رسانی در حوزه نظافت و پاکیزگی شهری  نشان از توجه ویژه شهرداری گرگان به حوزه بهداشت و نظافت شهری بر پایه انسان محوری و با تکیه بر ارزش نهادن به نقش پاکبانان دارد.

وی در پایان از تقویت پیمانکاران و نوسازی ناوگان خدمات شهری شهرداری گرگان خبر داد.

  27 خرداد 1401
بخش : خبرها / گرگان / جامعه
کد خبر: 67113
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام