قدمنان فرماندار کردکوی:
مبنای همه تصمیم گیری ها در شهرداری و شورای شهر انسانست

در چهارمین روز از دهه مبارکه فجر شهردار شهر کردکوی به اتفاق اعضای شورای اسلامی این شهر با ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی دیدار کردند.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ در این دیدار فرماندار کردکوی با اشاره به برخی مسائل و مشکلاتی که شهرداری گریبانگیر آنست، به وظایف و مسئولیت شهرداری و اعضای شورای اسلامی در برابر مردم برای ارایه خدمات شایسته به مردم اشاره کرد و گفت: مبنای همه تصمیم گیری ها در شهرداری و شورای شهر انسانست و ارائه خدمات درخور به انان.
فرماندار کردکوی مدیریت منابع ، کسب درامد و ارائه خدمات شایسته را سه اصل پذیرفته در شهرداری دانستند اظهار داشتند، احصا و شناسایی، حفظ و نگهداری و بکار گیری درست منابع از یک طرف و تعریف منابع جدید درامدی، استفاده از تجربیات دیگر شهرها از طرف دیگر میتواند شهرداری را در ارایه خدمات شایسته در زیباسازی شهر ، ساماندهی مبلمان شهری،اسفالت معابر اصلی و جمع اوری ابهای سطحی و....کمک کند.
فرماندار کردکوی در ادامه با اشاره به مطالعات و پیگیری های انجام شده در بخش درآمدی توسط فرمانداری و اعلان آمادگی بخش خصوصی در زمینه های ایجاد میدان بار و انتقال بازار هفتگی در خارج از شهر و گفتگوها و مکاتبات انجام شده در زمینه افزایش مساحت پارک جنگلی امام رضا از شهرداری و شورای شهر خواست بصورت جدی موضوعات یادشده را پیگیری نمایند و گزارشی از اقدامات انجام شده را به فرمانداری جهت پیگیری های بیشتر در سطح شهرستان و استان ارسال نمایند.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد با همدلی و همراهی و همکاری شورای اسلامی و کارکنان شهرداری ، شهرداری بتواند مسایل و مشکلاتش را یکی پس از دیگری پشت سر گذارد  و خدمات شایسته ای به شهروندان شریف کردکوی ارائه نمایند.
گفتنی است؛ در آغاز این جلسه شاکری شهردار کردکوی، گزارشی از عملکرد شهرداری از آغاز سال جاری تا کنون و سیاستها و برنامه های شهرداری برای رسیدن به اهداف تعیین شده ارایه کرد و قاسمی رئیس شورای شهر کردکوی نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر ، سخنانی در زمینه وظیفه مندی شورا و شهرداری ارایه کردند.

  16 بهمن 1397
بخش : کردکوی / فرهنگی
کد خبر: 61081
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام