مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان:
چاره‌ای جز جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی نداریم/تلاش برای تقویت فرصت های سرمایه گذاری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت:  برای رونق گردشگری گلستان چاره‌ای جز جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی نداریم که اولویت اول، جذب سرمایه بومی است چراکه شناخت از شرایط استان می‌تواند سرعت توسعه را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، محمدجواد ساوری شب گذشته در نشست هم‌اندیشی توسعه صنعت گردشگری گلستان با حضور فعالان اقتصادی اظهار کرد: تلاش می‌کنیم فرصت‌های گردشگری گلستان را تقویت و بوروکراسی اداری و چالش‌های این بخش را باهدف تسهیل جذب سرمایه‌گذاری از بین ببریم.

وی افزود: بسته‌های سرمایه‌گذاری و مشوق‌های حمایتی برای توسعه گردشگری از سوی میراث فرهنگی گلستان آماده شده است که با تمام توان آماده اجرای آن هستیم.

ساوری گفت: کشاورزی و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، فرصت مناسب و کم‌نظیر توسعه گردشگری این استان است که باید زیرساخت‌های لازم برای تحقق این هدف فراهم شود. 

وی ادامه داد: در سفر استانی رییس جمهور، قابلیت کشاورزی و گردشگری استان گردآوری و برای استفاده سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اعلام شد.

ساوری افزود: اگر همه دستگاههای اجرایی گلستان برنامه‌های یک‌ساله خود را صرف توسعه گردشگری کنند، ارزش افزوده استان به میزان فراتر از انتظار خواهد رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان ادامه داد: با وجود پیشرفت‌های روزافزون علمی کشور، هنوز به داشته‌های اقتصادی قابل ذکری دست پیدا نکردیم که راه حل آن توجه بیشتر به بخش گردشگری و فراهم کردن زیرساخت‌های این بخش است.

  13 آذر 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 68216
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام