۱۰ گروه راهداری مشغول برف‌روبی جاده‌های گلستان هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به بارش برف در جاده‌های کوهستانی گفت: ۱۰ گروه راهداری با ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین در حال تلاش برای بازنگه داشتن جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر استان هستند.

به گزارش گلستان فردا، عادل مصدقی اظهار کرد: در جاده‌های درازنو کردکوی، چهارباغ ( توسکستان)، اولنگ رامیان، افراتخته علی آبادکتول، دوزین مینودشت، گلیداغ و خوش ییلاق آزادشهر بین پنج تا ۱۵ سانتیمتر برف به زمین نشسته و راهداران با نمک‌پاشی یک نوبت این محورها را بازگشایی کرداند.

وی به رانندگان توصیه کرد: برای آمد و شد در این جاده‌ها تجهیزات کامل زمستانه از جمله زنجیر چرخ و لباس گرم همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی برای شدت جریان بارش باران و برف به ویژه در مناطق کوهستانی از ظهر امروز گفت: رانندگان پیش از سفر اطلاعات جریان تردد در مناطق کوهستانی را از طریق تلفن گویای ۱۴۱ یا شماره تلفن ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ دریافت کنند.

  13 آذر 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 68222
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام