معاون تبلیغات اسلامی گلستان:
اشعار مداحان در ایام فاطمیه ترسیم اسلام ناب باشد

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اگر اشعار مداحان در ایام فاطمیه ترسیم درست از اسلام ناب باشد و با سخنرانی هوشمندانه بصیرتی همراه شود قطعاً باعث رشد و تعالی جامعه خواهد شد.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام رضا دیلم صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی با مداحان گلستان اظهار کرد: در طول تاریخ طاغوت‌ها همواره به دنبال ایجاد گسست در لایه‌های اجتماعی برای ضربه زدن به جریان امامت و ولایت و انبیای الهی بودند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: از ابتدای خلقت بشر تا امروز در تقابل جبهه حق و باطل جریان باطل فاش کرد که همواره به دنبال ایجاد شکاف در صفوف مؤمنین است.

وی ادامه داد: فرعونیان همیشه از هر ابراز و امکاناتی استفاده می‌کنند که در مسیر رشد و بالندگی جریان حق خدشه وارد کنند اما در مقابل انبیا و اولیای الهی تلاش کردند در بین مردم پیوستگی، وحدت کلمه و هم افزایی با محوریت مکتب توحید ایجاد کنند.

دیلمی بیان کرد: در طول تاریخ همیشه جریان حق به سختی و با مجاهدت و خون دل‌های زیادی به دنبال بسط معارف دینی و الهی بود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: این روزها نوک پیکان شبهات دشمن در فضای حقیقی و مجازی به سمت ولایت است و با تمام قوا می‌خواهند در ذهن جوانان ما شبهه ایجاد کنند و متأسفانه برخی‌ها این روزها روزه سکوت گرفتند.

وی ادامه داد: جایگاه حضرت زهرای اطهر در همسرداری، فرزندداری و همه حوزه‌ها نه تنها برای مسلمانان که برای همه انسان‌ها الگویی بی بدیل است‌؛ امروز بشریت تشنه شنیدن سیره زندگی حضرت فاطمه (ص) بوده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب عصاره انسانیت زهرای اطهر است.

دیلمی تاکید کرد: باید با تکریم و تعظیم فاطمی در ایامی که دشمن جنگ ترکیبی و ادراکی را به راه انداخته و درصدد ایجاد شبهات در کانون خانواده خصوصاً در بین نوجوانان و بانوان جامعه است، به مقابله با دشمنان برخیزیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در ایام فاطمیه علاوه بر برگزاری مراسم عزا باید با برگزاری سخنرانی مذهبی شور و شعور را با هم پیوند بزنیم، اگر اشعار مداحان ترسیم درست از اسلام ناب باشد و با سخنرانی هوشمندانه بصیرتی همراه شود قطعاً باعث رشد و تعالی در جامعه خواهد شد.

وی تصریح کرد: هرچقدر محافل و اشعار ما بالنده‌تر و پویاتر باشد باعث رشد و تعالی بیشتر در متن جامعه خواهد شد.

  16 آذر 1401
بخش : گرگان / مذهبی
کد خبر: 68243
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام