رئیس کمیته هنر و هنرمندان دهه فجر گلستان:
برگزاری بیش از 130 برنامه در دهه فجر/ اجرای موسیقی فجر در بیشتر شهرهای استان

رئیس کمیته هنر و هنرمندان دهه فجر  استان گلستان گفت: در دهه فجر امسال بیش از 130 برنامه از سوی اسن ستاد در استان برای حوزه هنر و هنر مندان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، محمد رعیت امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر اظهار کرد: تلاش داریم تا از همه ظرفیت های خودمان برای برگزاری بهتر برنامه دهه فجر در استان برای هنر مندان و مردم استفاده کنیم.

وی افزود: جشنواره فیلم  و موسیقی فجر از جمله برنامه های مهم این ستاد در این ایام است که اجرای موسیقی را در بیشتر شهرهای استان خواهیم داشت اما فیلم فجر فقط در مرکز استان اجرا می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: برگزاری جشنواره تجسمی فجر با حضور هنرمندان مختلف از سراسر کشور در استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اجرای برنامه های شادمانه و نمایشگاه و کارگاه های آموزشی از دیگر برنامه های این ستاد در این ایام است که برای مردم و هنردوستان برگزار خواهد شد.

رعیت با بیان اینکه معاندان به دنبال تفرقه افکنی در کشور و اقوام مختلف هستند، گفت: مردم ما امروز بسیار هوشیار هستند و می دانند که بسیاری از مشکلات پیش آمده از جانب خود این معاندان بوده است.

 

  3 بهمن 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 68578
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام