رئیس کمیته ستاد دهه فجر نیروهای مسلح :
راه اندازی سامانه پلیس برای کم شنوایان و ناشنوایان استان/ پوشش امنیتی برنامه های دهه فجر

فرمانده نیروی انتظامی و رئیس کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان گلستان گفت: سامانه پلیس برای افراد ناشنوا و کم شنوای استان در ایام دهه فجر راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سردار سعید دادگر امروز در نسشت خبری  ستاد دهه فجر که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: در گذشته ناشنوایان مشکلات ز یادی برای ارتباط با پلیس داشتند که مدتی است با درایت کادر فنی ناجا این مساله پیگیری  و به انجام رسیده است که هم اکنون در مرحله رفع نقص و راه اندازی آن در ایام الله دهه فجر هستیم.

وی افزود: تامین امنیت برای برگزاری برنامه های دهه فجر در استان از دیگر برنانه های مهم این ستاد است.

سردار دادگر گفت: افتتاح دو ستاد انتظامی از جمله رامیان که قطعا در این دهه فجر افتتاح می شود و آق قلا نیز در دست اقدام برای افتتاح است.

وی ادامه داد: با توجه به انجام واکسیناسیون و عبور از دوره کرونا امسال برنامه های دهه فجر با کستردگی بیشتری برگزار می شود.

سردار دادگر با بیان اینکه گلستان رتبه اول کشور را در بحث اتحاد مردمی دارا است ، اظهار کرد: اگر چه در برخی موارد از جمله سرقت های خرد و نزاع و درگیری از شاخص خوبی برخوردار نیستیم اما در بخش اتحاد مردمی و اقوام برخوداریم که امید داریم با پیگری های پلیس و حمایت مردم در کاهش این موارد نیز موفق عمل کنیم.

وی ادامه داد: حضور در نماز جمعه ، یادمان شهدا و حضور در گلزار شهدا و برگزاری جلسات تببینی یاز جمله مهم ترین برنامه های این ستاد در کنار دیگر برنامه های در ایامن دهه فجر است.

سردار دادگر عنوان کرد: در اختشاشاتی که در کشور در جند ماهه گذشته رخ داد ،  گلستان یکی از استان ها آرام در این زمینه بود و همکاری نیورهای انتظامی در کنار بصیرت مردم استان را به سمت جنجال های غیر اخلاقی نبرد.

وی گفت: دشمنی دشمنان ما پایانی ندارد و تقابل حق و باطل همیشه از ابتدای خلقت وجود داشته است  و وجود تحریم ها از ابتدای انقلاب تا کنون و در اغتشاشات اخیر نشان از آن دارد که آنها بی رحمانه همچنان به این رفتار ادامه میدهند اما مقومت مردم و تدبیر مقام معظم رهبری در مدیریت کشور همیشه نقشه های آنان را نقش بر آب کرده است.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به برحی آمار ها در حوزه انتظامی ، اظهار کرد: در حال خاضر دغدغه اصلی ما در استان پیشگری از سرقت های خردی است که مردم راچار مشکل کرده و بیشتر این سرقت ها را افراد معتاد انجام میدهند و این در حالی است که با توجه به تعداد معتادان در استان مرکز ماده 16 فقط تعداد 100 معتاد متجاهر را می تواند ساماندهی کند.

وی افزود: در بحث مقابله با مواد مخدر با جدیت به دنبال کنترل وردی های استان از سمت سمنان هستیم که به دنبال تهیه زمین برای ساخت ایستگاه های بازرسی در مکان هایی چون فارسیان ، اولنگ، چارباغو توسکستان ، کردکوی و منطقه جهان نما هستیم تا با نظارت کامل از این مساله مقابله کنیم.

سردار دادگر بیان کرد: در بحش برخورد با ارازل و اوباش برخورد جدی صورت گرفت و با این افراد در استان از ریشه برخورد شد اما در بحش تصادفات همچنان یکی از استان های پر حادثه بخصوص در بخث تصادفات موتور سواران هستیم.

وی افزود: تعداد فوتی ها در تصادف ها ی استان از 342 مورد در سال گذشته به 395 نفر با رشد 15 درصدی رسیده است.

سردار دادگر تاب آوری را کی از مسائل مهم در کاهش نزاع ها و درگیری ها در استان عنوان کرد و گفت: دستگاه های فرهنگی و اجتماعی باید با ورود به مساله تاب آوری اجتماعی افزایش آستانه صبر مردم و اشاعه گفتمان در زمان عصبانیت نقش مهمی در رشد مردم و عرفنگ سازی در این زمینه ایفا کنند.

 

 

 

  8 بهمن 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 68605
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام