مسوول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گنبدکاووس:
۲۴ کمیته تخصصی برنامه های دهه فجر گنبد را اجرا می کنند

مسوول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گنبدکاووس گفت:  ۲۰۰ برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی، هنری، بصیرتی و ورزشی ویژه ایام دهه فجر امسال در این شهرستان  برگزار می شود که  ۲۴ کمیته تخصصی برنامه های ستاد را اجرائی می کنند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، احمدرضا کریمی امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر استان که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار حکومت دینی، افق جدیدی برای ملت‌های مظلوم و آزاده جهان برای مبارزه با استکبار و استثمار جهانی گشوده شد.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و دشمنان اسلام با توطئه‌های مختلف از ترور شخصیت‌ها و تحمیل جنگ هشت ساله گرفته تا انواع تحریم‌های سیاسی و اقتصادی و اکنون نیز با جنگ ترکیبی و نرم به دنبال ضربه زدن به انقلاب ملت ایران بوده و هستند.

کریمی گفت: برنامه‌های پیش بینی شده برای ایام دهه فجر در گنبدکاووس توسط کمیته‌های ۲۴ گانه مشخص و به دبیرخانه ستاد مستقر در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ارسال شده تا مهمترین آنها در جدول نهایی برنامه‌های این ایام گنجانده شود.

وی با تاکید برضرورت برگزاری باشکوهتر آیین‌های دهه پیروزی انقلاب با حضور پرشور همراه با وحدت و انسجام آحاد مختلف مردم، تصریح کرد: امسال به سبب وقوع حوادث و اغتشاشات در برخی شهرهای کشور طی چند ماه گذشته و برخی هتک حرمت‌ها به مقدسات اسلامی در روزهای اخیر، امیدواری دشمنان برای آسیب زدن به انقلاب، ضرورت برپایی باشکوهتر جشن‌های انقلاب را دوچندان کرده است.

کریمی گفت: به فضل الهی و رهبری خردمندانه امامین انقلاب، ایثارگری شهیدان والامقام و مهمتر از همه آگاهی و بصیرت ملت ایران همه توطئه‌های دشمنان نقش برآب شد و مردم ما همچنان استوار و ثابت قدم از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن در برابر استکبار جهانی صیانت می‌کنند.

  8 بهمن 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 68611
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام