سخنگوی ستاد امر به معروف:
اولویت اصلی ستاد امر به معروف دست‌یابی به عدالت اجتماعی است

امر به معروف767

سخنگوی ستاد کشوری امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به تدوین ۱۸ عرصه تخصصی در این ستاد، گفت: اولویت اصلی ما دست‌یابی به عدالت اجتماعی است.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام سیدعلی خان محمدی عصر امروز در جلسه معارفه رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان در گرگان اظهار کرد: برای ۱۸ عرصه تخصصی در این ستاد برنامه تدوین شده که شامل محیط زیست، مفاسد اقتصادی، اداری و عدالت اجتماعی و آموزشی تا عفاف، حجاب و خانواده است.

سخنگوی ستاد کشوری امر به معروف و نهی از منکر افزود: همه حوزه‌ها با جدیت در دست پیگیری و اجرایی شدن هستند اما اولویت اصلی ما دست‌یابی به عدالت اجتماعی در جامعه است.

وی همچنین از تدوین طرح جامع عفاف و حجاب در این ستاد و تقدیم آن به مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: با تصویب این طرح مباحث حوزه کرامت زنان تا بخش زیادی برطرف می‌شود.

در این مراسم، حجت الاسلام محمد دیلم به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان معرفی و از خدمات یاسر قزوهی، قدردانی شد.

 

  10 اسفند 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 68820
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام