راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم فلسطین در گلستان برگزار شد

راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم فلسطین در گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان فردا، پیش از ظهر چهارشنبه راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم فلسطین در گلستان برگزار شد.

این مراسم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در گرگان از چهارراه میدان به سمت میدان وحدت (شهرداری) برگزار شد و راهپیمایان با سردادن شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و غیره خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات اسرائیل نشان دادند.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم در پی جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین بیانیه ای صادر کرد که به این شرح است:

اقدام‌های وحشیانه و ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیستی که این روزها در حال اتفاق است امر تازه‌ای نیست، استفاده این جنایتکاران از موشک و گازهای اشک‌آور علیه مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین، بیش‌ازپیش باطن کثیف و بی‌رحم آنها را نمایان کرده است.

حمایت آشکار و پنهان بعضی از کشور ها موجب افزایش روزافزون جنایات ناجوانمردانه توسط نیروهای اشغالگر اسرائیل برعلیه مالکان اصلی قدس شریف و کشته و زخمی شدن بسیاری از مردم بی‌دفاع فلسطین شده است و بازهم شاهد سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر و مجامع بین‌المللی هستیم.

آنچه که از سوی مردم خستگی‌ناپذیر فلسطین صورت گرفته نشان‌دهنده قدرت ایمان و اراده ملتی بزرگ برای دفاع از حق انکارناپذیرشان است، همچنین این امر نمایانگر ضعف و سستی قدرت‌نمایی‌های پوچ و توخالی رژیم اشغالگر، این غده نامطبوع و سرطانی در منطقه را آشکار کرده است.

ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان گلستان ضمن همبستگی و همدردی با مردم عزیز فلسطین و با درود به روح پاک شهدا و فرماندهان و مجاهدان نیروی مقاومت، اقدامات رژیم نامشروع اشغالگر قدس را که ناقض موازین بشردوستانه و قوانین حقوق بشر است را به‌شدت محکوم کرده و از جامعه جهانی خواستار تلاش برای جلوگیری از ادامه آن می باشد.

  29 اردیبهشت 1400
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 64365
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام