معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:
دریافت‌کنندگان بیمه بیکاری در گلستان ۳۷ درصد کمتر شدند

IMG13253178

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: استفاده از بیمه بیکاری در استان طی سال قبل ۳۷.۷۰ درصد نسبت به برنامه پیش‌بینی شده، کمتر شد.

به گزارش گلستان فردا، موسی بی‌باک اظهار کرد: سال قبل این اداره کل جمعیت ۵ هزار و ۵۰۰ نفری را برای بیمه بیکاری در استان پیش بینی کرده بود که ۳ هزار و ۴۲۶ نفر از این شرایط استفاده کردند.

وی بیان کرد: جدیت در پیگیری مسائل و مشکلات کارگان و واحدهای تولیدی از مهم‌ترین دلایل کاهش جمعیت استفاده کنندگان از بیمه بیکاری در گلستان است.

بی‌باک کاهش حدود ۵۰ درصدی نقص پرونده کارگری گلستان در دیوان عدالت اداری را از دیگر موفقیت این اداره کل در سال قبل برشمرد و افزود: در این بازه زمانی، رای صادره برای ۷۶ پرونده کارگری این استان در دیوان عدالت اداری، نقض شد در حالی که در مدت مشابه آن ۱۳۰ پرونده بود.

وی ادامه داد: از دلایل مهم کاهش نقض رای پرونده کارگری گلستان توسط دیوان عدالت اداری، نتیجه دقت در صدور رای از سوی شوراهای حل اختلاف و هیات های تشخیص کارگری استان است.

بی‌باک افزود: کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها از ۵۶ روز به ۴۴ روز و سازش هزار و ۴۷۴ پرونده کارگری گلستان از دیگر موفقیت این اداره کل در پایداری تولید در واحدهای تولیدی استان است.

وی یادآور شد: کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های حل اختلاف کارگری به ۳۸ روز از برنامه‌های مهم این اداره کل در سال ۱۴۰۲ است.

 

  4 اردیبهشت 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69113
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام