مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:
ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از اهداف برگزاری نمایشگاه مد و لباس است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های حجاب ایرانی اسلامی از جمله اهداف این نمایشگاه است .

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، محمد رعیت ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: نمایشگاه عرضه مد و لباس بانوان با حضور طراحان، تولیدکنندگان و ویژند (برندهای برتر مد و پوشاک) در ۱۰۰ غرفه از دهم تا دوازدهم خردادماه با رویکرد عرضه لباس‌های ایرانی و اسلامی در تالار پیوند برگزار می‌شود. 

وی افزود: بیش از یکصد برند مطرح کشور در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند تا تولیدات خود را ارائه دهند.

رعیت گفت: در این نمایشگاه طراحان و تولیدکنندگان در سه محور لباس اجتماعی، مجلسی و ورزشی به عرضه محصولات متنوع خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: طرح تخفیف ویزه کارکنان دولت پیش‌بینی شده است در این راستا با بانک‌های عامل رایزنی شده و ادارات نیز لیست افرادی که تمایل به استفاده از این طرح را دارند با نامه کسر حقوق به عنوان ضمانت به بانک معرفی می‌کنند بن‌های خرید به مبلغ ۳ میلیون تومان است که طی سه ماه در سه قسط باید پرداخت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با مهم شمردن اجرای برنامه‌هایی مناسب برای تحقق شعار سال "مهار تورم و رشد تولید"، گفت: نمایشگاه عرضه مد و لباس اقوام و مذاهب مختلف ایران یکی از راهکارهای مناسب برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی است.

به گفته وی، استان گلستان پس از همدان، کرمانشاه، اصفهان، زنجان، رشت و خراسان شمالی میزبان ششم دوره این نمایشگاه است.

  8 خرداد 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 69377
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام