استاندار گلستان:
کم کاری‌های مدیران باعث کاهش سرمایه‌های اجتماعی می‌شود

استاندار گلستان گفت: اقدامات مدیران دستگاه ها سرمایه‌های اجتماعی را شکل می‌دهد و کم کاری‌ها باعث کاهش آن می‌شود.

به گزارش گلستان فردا، علی محمد زنگانه در جلسه مشترک شورای اداری استان گفت: هیچکدام از مدیران اجرایی و چهره‌های دلسوز استان با استفاده از تریبون‌های در اختیار حق ایجاد و گسترش منازعه و اختلاف را ندارند.

وی افزود: از امام جمعه شهرستان به عنوان شخصیتی ارزشمند با نگاهی مبتنی بر وحدت اقوام و مذاهب تقدیر می‌کنم.

وی ادامه داد: از همه بزرگان، ریش سفیدان، معتمدین، علما، نخبگان و دلسوزان می‌خواهم به تقویت فضای اتحاد استان کمک کنند و با حکمیت مشکلات را رفع کنند و اجازه گسترش فضای اختلاف را ندهند.

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت ارزیابی مدیران، گفت: اکثر مدیران استان عالی، خیلی خوب، خوب و متوسط رو به بالا هستند و به مدیران ضعیف که درصد بسیار کمی هستند، تذکر داده‌ایم و چنانچه اصلاح لازم صورت نگیرد کوچک‌ترین ناکارآمدی را تحمل نخواهیم کرد.

وی گفت: جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان‌ها که با حضور مدیران استانی و شهرستانی تشکیل می‌شود به مثابه نقطه عطفی برای آن شهرستان است و مصوبات این جلسات ورودی تأمین بودجه خواهد بود و به نوعی نقشه راه ۳ تا ۴ ساله هر فرماندار برای پیشبرد خدمت رسانی به مردم است.

استاندار گلستان افزود: بیان اقدامات به مردم ضروری است و جهاد تبیین بدرستی صورت گیرد.

زنگانه گفت: توجه به پروژه‌های توسعه‌ای با مشارکت مردم و شرکت‌های تعاونی در شهرستان سیاست ما است.

وی ادامه داد: استیفای حقوق مردم و خلع یدها را با همکاری ویژه دستگاه قضا، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و دستگاه‌های اجرایی بطور جدی دنبال می‌کنیم و با تعرض به حقوق بیت المال بدون هیچ اغماضی مقابله می‌کنیم.

وی گفت: استان نیازمند اقدامات جهادی است، در استان امکانات و ظرفیت‌ها وجود دارد و مدیران باید به سراغ آن بروند، تعارف را کنار بگذارید، پیگیری از سطح ملی ضروری است.

استاندار گلستان گفت: اقدامات ما سرمایه‌های اجتماعی را شکل می‌دهد و کم کاری‌ها باعث کاهش سرمایه‌های اجتماعی می‌شود.

  31 تیر 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 69665
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام