استاندار گلستان:
ارزیابی شهرداران زمینه ساز توسعه شهری است

استاندار گلستان گفت: ارزیابی شاخص های کارکردی شهرداران زمینه ساز توسعه شهری است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، علی محمد زنگانه امروز در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان گلستان، اظهار کرد: ارزیابی شاخص‌ها موجب می‌شود تا مدیران شهری توجه بیشتری به رفع مشکلات، تخلف‌ها، توسعه فضای سبز و ایجاد امکانات رفاهی در شهرها داشته باشند.

وی افزود: حقوق شهرداران و بسیاری دیگر از مدیران بر اساس ارزیابی شاخص‌های کاری آنان پرداخت می‌شود و باید مشخص بشود که کدام مدیر وقت خود برای توسعه و مشکلات گذاشته و کدام مدیر به این شاخص‌ها توجه نمی‌کند.

استاندار بیان کرد: ماده ۱۰۰ و اجرای صحیح آن در شهرداری‌ها از مهم‌ترین شاخص‌هایی است که در ارزیابی مدیران شهری مدنظر قرار می‌گیرد.

زنگانه گفت: اجرای عدالت برای همه سخت است و همه آزادی را دوست دارند، اما وقتی مدیری انتخاب و پشت میز مسؤلیت قرار می‌گیرد باید به اجرای عدالت که همان ارزیابی است، در راستای ایجاد رفاه برای مردم تن بدهد.

استاندار با بیان اینکه بحث سالم سازی فضاهای اداری برای ما خیلی مهم است، بیان کرد: این وظیفه دستگاه‌های مسئول در رابطه با ارزیابی شاخص‌ها در جهت سالم سازی فضاهای اداری و دوری از فساد است.

استاندار گلستان با بیان اینکه شهرداران باید توجه ویژه ای به فضای سبز داشته باشند، اظهار کرد: با توجه به گرم شدن کره زمین و کنوانسیون‌های جدیدی که برای کاهش گرمایش زمین اجرا می‌شود، اگر به فضای سبز توجه ویژه نشود ممکن است در سال‌های بعد واحدهای صنعتی ما برای ادامه کار تحریم صنعتی بشوند.

  3 مرداد 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69683
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام