مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛
افزایش ۱۰۰ درصدی وام ودیعه مسکن در محلات هدف بازآفرینی

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی، صاحبان ملک در بافت فرسوده گلستان که نوسازی مسکن انجام دهند، می توانند ۹۰ میلیون تومان وام ودیعه مسکن، که به نسبت قبل افزایش ۱۰۰ درصدی داشته را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، مهدی ملک ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار املاک استان، اظهار کرد: وام ودیعه مسکن، یکی از تسهیلاتی است که با هدف نوسازی ساختمان ها در بافت فرسوده کشور در نظر گرفته و پرداخت آن توسط دولت، از سال گذشته آغاز شده است.

وی افزود: طبق دستورالعمل اجرایی تسهیلات کمک ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۱ از محل منابع ماده (۴) قانون جهش تولید مسکن، بانک های عامل موظفند، در چارچوب سهمیه‌های معین شده به متقاضیان واجد شرایطی که از طریق سامانه طرح های حمایتی مسکن معرفی می شوند، تسهیلات ارائه کنند.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان  ادامه داد: مبلغ این وام برای هر پلاک در کلانشهرها ۱۲۰میلیون تومان و در سایر شهرها ۹۰ میلیون تومان با نرخ ۴ درصد در نظر گرفته شده است.

ملک همچنین تصریح کرد: متقاضیان می توانند برای دریافت تسهیلات ودیعه اسکان موقت با مراجعه به سامانه ثبت نام تسهیلات بازآفرینی به آدرس  Facility.udrc.ir  مدارک مورد نیاز را بارگذاری و ‌نسبت به ارائه درخواست خود اقدام کنند.

وی در انتها گفت: این تسهیلات پیش از این در کلانشهر ها ۶۰ میلیون و در سایر شهرها ۴۵ میلیون تومان بود که با همکاری صندوق کارآفرینی امید و پیگیری‌های انجام شده، افزایش دوبرابری یافته است.

  7 مرداد 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69691
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام