مدیر کل استاندار گلستان:
صدور 27 پروانه حلال در گلستان/ رشد 130درصدی درآمدهای تعرفه ای

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت:  25 پروانه حلال طی دوسال دولت سیزدهم در استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سید مهدی حسینی صبح امروز در نشست قرار گاه خبری شهید همدانی که به مناسبت هفته دولت برگزارشد، اظهار کرد: قبل از دولت سیزدهم تعداد پروانه های حلال 4 مورد بود که در این دولت به 27 مورد رسیده است که رشد 7 برابری داشته است.

وی افزود: در حال حاضر 25 پروانه هلال دیگر در دست صدور است که جمعا این پروانه ها به 50 مورد می رسد.

حسینی ادامه داد: پایش کمیت استاندارد برای نخستین بار در دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت که قیمت محولات تولیدی را پایش می کند.

وی افزود: بازرسی از هتل ها، سال نهای ورزشی ، ترمینالف راه آهن، فروشگاه های مواد غذایی ، قالیشویها و رستوران ها نیز برای نخستین بار در دولت سیزدهم نیز در دستور کار جدی قرار گرفته است که در این حوزه 345 بازرسی انجام شده است.

حسینی گفت: استاندار نیز برای  نخستین بار هم در  حوزه انرژی ورود کرده که بازرسی از منازل مسکونی و واحد های تولیدی در حال انجام است .

وی افزود: در راستای بازرسی از باسکول ها نیز تعداد یکهزار و 228 بازرسی انجام شده است.

حسینی گفت: در امد اداره کل استاتدارد از محل تعرفه ها 5 میلیارد و 114 میلیون تومان است که رشد 130درصدی داشته است.

وی بیان کرد: در حوزه ازمون کالاهای وارداتی و صادراتی یکهزار و 374 مجوز در این بخش صادر شده که در دولت سیزدهم رشد 20 درصدی داشته است.

 

  29 مرداد 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69807
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام