مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:
گلستان بیشترین پروژه های نیمه تمام ورزشی در کشور را دارد

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: گلستان بیشترین پروژه های نیمه تمام ورزشی در کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار کلستان فردا، قاسمعلی برزمینی صبح امروز در نشست  قرارگاه خبری شهید همدانی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از طرح های نیمه تمام ورزشی در استان حدو 15 سال است که نیمه ساز رها شده است و امسال با مساعدت استاندار و مصوب شدن پرداخت 50 میلیارد تومان برای اتمام برخی از این طرح ها سعی داریم آنها را به اتمام برسانیم.

وی افزود: تعداد 35 خانه ورزش روستایی نیز با اعتبار یکی میلیارد تومان در دولت سیزدهم کار اجرائی آن به اتمام رسیده و تا چند ماه آینده به بهره برداری می رسد. 

برزمینی بیان کرد: بهسازی سالن 600 نفری گرگان که یکی از سالن های مهم استان به شمار میرود در دستور کار قرار گرفت و مبلغ 45 میلیارد با پبمانکار آن قرار داد امضا شده است. 

وی افزود: سالن تختی بندر ترکمن بعد از 18 سال راکد ماندن در دولت سیزدهم در دست کار قرار گرفت و آماده بهره برداری شده است.

برزمینی گفت: در هقته دولت امسال تعداد 35 طرح ورزشی با اعتبار بالغ بر 160 میلیارد تومان به بهره برداری میرسد .

به گفته وی از محل مصوبات سفر نیز مبلغ 218 میلیارد تومان به ورزش گلستان اختصاص داده شده در اجرای طرح های ذکر شده هزینه شده است. 

برزمینی در ادامه با بیان اینکه سمن های جوانان در دولت سیزدهم افزتیش یافته است، اظهار کرد: تشکل های جوانان از 100 تشکل به تعداد 120 تشکل رسیده است . 

وی گفت: سال گذشته 150 ورزشکار گلستانی عضو تیم های ملی بودند و در حال حاضر تعداد 50 هیات ورزشی در استان مشغول فعالیت هستند.

 

  31 مرداد 1402
بخش : گرگان / ورزشی
کد خبر: 69821
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام