مدیریت درمان تامین اجتماعی گلستان:
رویکرد عدالت محور دولت سیزدهم در حوزه درمان تامین اجتماعی قابل تقدیر است

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: رویکرد مثبت و عدالت‌محور دولت سیزدهم و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان بی نظیر است.

رمضان زینلی  روز گذشته در گفتگوی اختصاصی و در حاشیه سفر مدیر عامل تامین اجتماعی کشور به گلستان با خبرنگار گلستان فردا، اظهار کرد: رویکرد مثبت و عدالت‌محور دولت سیزدهم و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به توسعه خدمات درمانی در استان گلستان موجب شده که بتوانیم امتیازات و مجوزهای قابل توجهی برای مناطق مختلف استان، به ویژه برای مناطق محروم استان دریافت کنیم که با آغاز به کار این مراکز تحولی در خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان شاهد خواهیم بود.

وی افزود: بیشتر شهرهای استان از شرق تا غرب به خوبی تحت تاثیر تحولات و مصوبات سفر مدیرعامل به استان قرار گفته اند و  در همین راستا کلنگ زنی درمانگاه مینودشت، اق قلا و علی آباد از مهم ترین برنامه های سفر مدیر عامل این سازمان به گلستان بود.

زینلی بیان کرد: با تلاش های گسترده صورت گرفته و راه‌اندازی مراکز متعدد درمانی، مردم گلستان به خوبی انقلاب درمانی را شهرهای خود احساس می‌کنند که این تلاش‌ها در دولت سیزدهم با جهش فراوان همراه بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: با خدمات ارایه شده در بخش درمان، ضمن فراگیرشدن خدمات بستری، فاصله درمانی کوتاه شده و در کنار ۲ بیمارستان تامین اجتماعی گرگان و گنبد، خدمات درمانی به بیمه شدگان سایر شهرهای استان در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی، مراکز درمانی دولتی و خدمات بستری به‌‍‌صورت رایگان ارائه می‌شود. 

وی افزود: در بیمارستان تحت پوشش این سازمان ۵۰ تخت بستری پیشرفته راه‌اندازی خواهد شد و اتاق‌های این بیمارستان در راستای هتلینگ بیمارستانی در حال تعمیر و تجهیز است.

زینلی گفت:در سفر روز گذشته مدیر عامل تامین اجتماعی به گلستان زمین ساخت درمانگاه مینودشت به زمین زده شد و میر هاشم موسوی از زمینی که برای ساخت درمانگله در رامیان در نظز گرفته شده نیز دیدن کرد.

وی ادامه داد: در ادامه این سفر در شهرستان علی‌آبادکتول هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال  زمین درمانگاه این شهرستان تامین اعتبار شد و کلنگ آن برای ارتقای این درمانگاه به پلی‌کلینیک به زمین زده شد.

وی بیان کرد: زمین درمانگاه شهرستان اق قلا نیز کلنگ زنی شد .

گفتنی است در این سفر مدیر عامل تامین اجتماعی از بیمارستان هتلینگ تامین اجتماعی گنبد و گرگان دیدن کرد.

  5 شهریور 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69838
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام