مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:
ارتقای گلستان به رتبه 13 نهضت ملی مسکن در کشور

ملک 4

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان گفت: استان گلستان در حوزه نهضت ملی مسکن از رتبه‌های اخر در کشور به رتبه ۱۳ در سطح کشور ارتقاء پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، مهدی ملک در  در دومین مرحله واگذاری زمین رایگان به متقاضیان جوانی جمعیت که با حضور معاون وزیر برگزار شد، اظهار کرد:  سند تحول مردمی در دولت سیزدهم زمینه ایجاد چرخش های تحول آفرین فراهم کرده که اداره کل راه و شهرسازی گلستان هم راستا با این سند در حوزه تولید مسکن گام برداشته است.

وی افزود: استان گلستان در حوزه نهضت ملی مسکن از رتبه‌های اخر در کشور به رتبه ۱۳ در سطح کشور ارتقاء پیدا کرده و امید است با تلاش مدیران و همکاران ما در راه و شهرسازی در مدت زمان کوتاه جزو پنج استان اول کشور خواهیم شد.

ملک گفت: با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی، ۲۷۵ زمین در راستای طرح نهضت ملی مسکن تحویل شده‌ است.

وی بیان کرد:  با برنامه‌ریزی انجام شده، پنج شهرک مسکونی در استان ایجاد شود که مراحل قانونی این طرح در شورایعالی شهرسازی و معماری در حال انجام می باشد.

 

 

  12 مهر 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69954
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام