مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛
امکان تغییر بانک پرداخت کننده تسهیلات ودیعه مسکن

ملک 4

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: متقاضیان تسهیلات ودیعه مسکن می توانند با تغییر بانک خود به بانک سامان از تسهیلات ودیعه بهره مند شوند.

به گزارش گلستان فردا، مهدی ملک اظهار کرد: افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی می توانند با ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن نسبت به اخذ دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند.

وی افزود: بانک های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با محوریت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی می باشند.

ملک  همچنین تصریح کرد: افراد معرفی شده می توانند با مراجعه به سایت نهضت ملی مسکن نسبت به ثبت نام برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: این افراد می توانند با مراجعه به سامانه saman.mrud.ir بانک عامل خود را به بانک سامان تغییر دهند.

وی با بیان اینکه طی دو سال اخیر ۱۳ هزار و ۴۵۳ نفر متقاضی این تسهیلات بوده اند، گفت: با اعلام آمادگی بانک سامان، به تمامی متقاضیان واجد شرایط تسهیلات ودیعه مسکن واگذار می شود.

بنابر این گزارش در سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به سه هزار و ۸۰۴ متقاضی تسهیلات واگذار شده و هم اکنون پنج هزار و ۱۱۸ متقاضی گلستانی حائز شرایط دریافت تسهیلات هستند.

 

  2 آبان 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 69992
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام