رییس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان:
ورزش صبحگاهی در ۳۰ نقطه شهر گرگان برگزار می‌شود

علمی

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از افزایش تعداد ایستگاه‌های تندرستی در سطح این شهر خبر داد و گفت: ورزش صبحگاهی در ۳۰ نقطه شهر گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان فردا، کریم علمی،  با تاکید بر رویکرد این سازمان در خصوص حمایت از ورزش محلات اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما در حوزه ورزش، حمایت و توسعه ورزش همگانی در سطح محلات شهر گرگان است.

علمی هدف از افزایش ایستگاه‌های تندرستی را ارتقای سلامت همگانی و ایجاد نشاط اجتماعی عنوان کرد و گفت: از ابتدای آبان ماه و به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی ۴ ایستگاه تندرستی جدید در شهر گرگان راه‌اندازی شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۳۰ ایستگاه تندرستی در شهر گرگان فعال است و شهروندان می‌توانند برای انجام ورزش صبحگاهی به این ایستگاه‌ها مراجعه کنند.

در این ایستگاه‌ها هر روز صبح ورزش صبحگاهی با حضور مربیان انجام می‌شود و به‌صورت هفتگی نیز کارشناسان تغذیه، مشاوره رایگان به شهروندان ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان اعلام کرد: ایستگاه‌های تندرستی جدید در پارک آزادگان، پارک ملت، زمین چمن شهریار و پارک قزاق‌محله راه اندازی شده است.

گفتنی است، ورزش صبحگاهی در پارک آزادگان از ساعت ۸:۱۵ تا ۹ صبح، پارک ملت از ساعت ۷:۳۰ تا ۸:۳۰ دقیقه، زمین چمن شهریار و پارک قزاق‌محله از ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۳۰ دقیقه صبح برقرار است.

  20 آبان 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70041
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام