مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران گلستان :
پرداخت بیش از ۶هزار فقره وام بدون ضامن در گلستان

مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران  گلستان گفت: در ۹ماهه امسال مبلغ ۶هزار و ۹۸فقره وام بدون ضامن به مبلغ ۲هزار و ۱۸۲میلیون ریال پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، محسن عسکری صبح چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: روزانه بیش از ۱۰هزار حساب بانکی در شعبان بانک مهر افتتاح می شود.

وی افزود: مانده منابع سال گذشته این بانک از ۲۳هزار و ۳۹۵میلیون ریال به بیش ۴۷هزار میلیارد ریال رسیده است.

عسکری گفت: سهم نقدینگی این بانک در کشور به ۲/۷دهم درصد است  و رتبه ۵کشور را در رابطه با تراکنش بانکی در شبکه شاپرک کسب کرده ایم.

وی بیان کرد: در ۹ ماهه اول سال گذشته ۱۱هزار و۴۶میلیون ریال ریال وام پرداخت شده که این مبلغ در مدت مشابه امسال ۲۷هزار و ۴۶۱میلیون ریال افزایش داشته است و بیش از ۶۲درصد رشد منابع بانکی داشته ایم.

عسکری ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون ۱۸هزار و ۱۷۲فقره وام بدون ضامن با کرد حساب رتبه A پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: از اول سال تا کنون تعداد ۳۷ هزار و۷۰۹ حساب آنلاین افتتاح شده که ۵۵درصد رشد داشته است.

عسکری افزود: در همین زمان تعداد ۵۳۴۴کارت خرید کالا در ۹ماهه امسال به مبلغ ۲۵۸۰میابون ریال معادل ۲۵۸میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی گفت: قبول سپرده ارزی ،برداشت ضمانتامه ها در مقیاس خرد و امکان راه اندازی شرکت در حوزه بانکی از خدمات جدید این بانک خواهد بود.

  22 آذر 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70142
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام