معاون وزیر جهادکشاورزی:
چاره‌ای جز توجه به زیرساخت‌های برای احیای پنبه وجود ندارد

اگر قرار است صنعت نساجی کشور و مشاغل وابسته به آن بار دیگر رونق بگیرد چاره‌ای جز توجه به زیرساخت‌های آن مانند احیای سازمان پنبه وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، ، علیرضا مهاجر امروز در همایش بین المللی دانش، صنعت و تجارت پنبه در گرگان، اظهار کرد: صنایع پوشاک، نخ‌ریسی، پارچه بافی و کارخانه‌های پنبه پاک‌کنی و وش‌کشی بعد از انحلال سازمان پنبه دچار مشکل و حتی تعطیلی شدند و با روند فعلی تولید پنبه کشور به دوران باشکوه گذشته بازنخواهد گشت.

وی افزود: وزارت جهادکشاورزی با هدف بازگرداندن دوباره رونق به تولد پنبه و افزایش عملکرد در واحد سطح و افزایش طول الیاف، از ورود تکنولوژی وابسته به صنعت نساجی در کشور حمایت خواهد کرد.

مهاجر گفت: رییس جمهور در نخستین دیدار حضور در وزارت جهاد کشاورزی، احیای این سازمان را مورد تاکید قرار داد.

معاون امور زراعت وزارت جهادکشاورزی گفت: انحلال سازمان پنبه، رونق صنعت نساجی ایران را بر باد داد که بازگشت رونق به تولید طلای سفید و گسترش صنایع وابسته مانند پوشاک و نساجی در گرو احیای این سازمان است.

  3 دی 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70171
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام