رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر گلستان:
استفاده از ابزار هنر برای تببین دستاوردهای انقلاب

رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: استفاده از ابزار هنر یکی از مهم ترین برنامه های این ستاد در تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل کودک و نوجوان است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، الهه غیناقی صبح امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: زبان هنر یکی از ابزارهایی است که کودکان و نوجوانان بیشترین ارتباط را برای دریافت پیام های مختلف از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی می گیرند .
وی افزود: در همین راستا امسال بیش از 300 برنامه را برای نوجوانان و کودکان در نشر گرفته شده که تببین اقداماتی که برای توسعه کشور در این سالها انجام شده از برنامه های اولویت دار است.

غیناقی افزود: امسال جهاد تببین را سرلوحه برنامه ها قرار دادیم تا بتوانیم از طریق اجرای الگوهای پایدار برای نسلی که در آن زمان نبوده و شاید اطلاعات کمتری نسبت به چگونگی پیروز شدن انقلاب داشته باشند  را به آنها ارائه دهیم.

وی بیان کرد: ایجاد فضایی پر نشاط و شور آفرین از مهم ترین اقدمات این ستاد برای این قشراست .

  3 بهمن 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70282
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام