مرکز علمی منحصر به فرد ویژه کودک و نوجوان در گرگان افتتاح می شود


مدیرکل کانون پرورش کری کودکان و نوجوانان گلستان  گفت: مرکز علمی منحصر به فرد ویژه کودک و نوجوان در گرگان افتتاح می شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محبوبه رجب نسب درنشست خبری با گروه رسانه ای فجر اظهار کرد: بیش از 170 برنامه ویژه دهه فجر در کارگروه کودک و نوجوان ستاد انقلاب اسلامی در سطح شهرستان های گلستان برگزار می شود.

وی افزود: تلاش می کنیم این برنامه ها کودک پسندباشد تا شکاف بین نسلی پر شود و اموزه های انقلاب را به نسل نو انتقال دهیم، در واقع برنامه های ما برنامه های ما کتاب محور به گونه ای غیر مسقیم و قابل فهم برای کودکان طراحی شده است.

مدیرکل کانون پرورش کری کودکان و نوجوانان گلستان  با بیان اینکه از ۱۲ بهمن ماه به مناسبت ورود امام راحل گروه برگزیده سرود در فرودگاه گرگان برنامه اجرا خواهند کرد، اظهار کرد: نمایش عروسکی یکی از برنامه های شاخص ما برای این ایام بود که در روزهای گذشته برگزار شده است، در این نمایش ۱۱ اجرا از سوی نوجوانان در استان به اجرا درآمد.

رجب نسب ادامه داد: جشنواره «مهربان همچون پدر» در قالب جشنواره و خوشنویسی با موضوع سردار شهید سلیمانی در سراسر استان برگزار می شود، همچنین نشست صمیمی نوجوانان برگزیده استان گلستان با استاندار برگزار می شود تا انتظارات خود را از گام دوم انقلاب عنوان کنند.

وی تصریح کرد: مرکز منحصر به فرد علمی شامل بخش هایی مانند زیست، علوم و نجوم و ... در مرکز استان افتتاح می شود، این مرکز علمی به گفته بازدید کنندگان منحصر به فرد بوده است.  

رجب نسب ادامه داد: مهرواره شعر آفرینش به میزبانی رامیان در استان گلستان برگزار می شود و دانش آموزان اشعار خود را با موضوع انقلاب اسلامی ارائه می کنند.

  7 بهمن 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 63164
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام