رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان
«جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» شعار محوری برنامه‌های دهه فجر امسال است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» شعار محوری برنامه‌های دهه فجر امسال است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی روز سه‌شنبه در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: قبل از ورود به دهه فجر، از هفتم تا ۱۲ بهمن ماه هفته استقبال از فجر برنامه‌ریزی شده که اطلاع‌رسانی در فضای مجازی، انجام تبلیغات محیطی و آغاز به کار گروه خبری فجر از جمله این برنامه‌ها است.
وی با بیان اینکه در طول دهه فجر افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: یکی از رویکردهای ما در اجرای برنامه‌های دهه فجر، مسجدمحوری است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن اسلام است، تصریح کرد: اصحاب رسانه در خط مقدم جنگ ترکیبی دشمن قرار دارند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه به همان میزان که به قله نزدیک می‌شویم شعارهای جمهوری اسلامی در حال به ثمر نشستن است، تاکید کرد: مدیون امام راحل، شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنها هستیم.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه راهبرد جمهوری اسلامی برای دفاع از مظلوم بعد از ۴۵ سال ایستادگی و مقاومت، جهانی شده است، گفت: حامیان اسرائیل غاصب، پرچم مبارزه با ظلم را بر افزاشته و به خیابان‌ها آمدند.

  3 بهمن 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70283
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام