مدیرکل کمیته امداد گلستان:
۸۲ هزار خانوار گلستانی تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند

مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۲ هزار خانوار گلستانی تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، تصریح کرد: دهک‌های اول تا سوم می‌توانند تحت پوشش این نهاد حمایتی قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، عیسی بابایی روز شنبه در نشست گروه خبری فجر گلستان ، اظهار کرد: خودکفایی مددجویان گلستانی یکی از اهداف مهم این نهاد است که با جدیت پیگیری می شود.
وی از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد برای خرید ۲۵ دستگاه تراکتور خبر داد و گفت: مددجویان روستایی در صورت برخورداری از شرایط می‌توانند از تسهیلات خرید تراکتور بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه پنل خورشیدی جزو طرح‌هایی است که مددجویان کمیته امداد را خودکفا می‌کند، افزود: هزار و ۵۰۰ خانواده در گلستان برای نصب پنل خورشیدی شناسایی شدند که در ایام دهه فجر ۱۴۶ پنل خورشیدی متعلق به آنان افتتاح می‌شود.

بابایی ارزش ریالی هر پنل خورشیدی را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این پنل‌های خورشیدی به طور میانگین ماهانه ۶۰ میلیارد ریال برای مددجویان درآمدزایی به همراه دارد.
وی با بیان اینکه امسال جشن خودکفایی 2 هزار و ۶۵۳ خانوار گلستانی تحت پوشش کمیته امداد برگزار شد، اظهار کرد: اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت برای خرید تراکتور و خودروی باری و یا پرداخت تسهیلات برای تهیه پنل خورشیدی مددجویان کمیته امداد را خودکفا می‌کند.

  7 بهمن 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70292
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام