مدیر کل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی گلستان :
۸۴درصد طرح‌ها در پایش اشتغال تایید شده است

مدیر کل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی گلستان گفت: سال گذشته در بحث تعهد اشتغال ۲۵هزاررو ۲۷۳نفر در سامانه رصد ثبت شده و در حال راستی آزمایی  و ۸۴درصد مورد تایید قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، حسینعلی خواجه مظفری صبح امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر گلستان اظهار کرد: تعهد اشتغال ما در سال قبل بیش از ۳۱ هزار شغل بوده اما برای سال‌جاری بیش از ۲۵ هزار نفر تعیین شده، که تا به امروز این میزان در سامانه رصد ثبت شده و در حال راستی آزمایی هستیم

وی افزود: از سال گذشته تا کنون ۲هزار و ۶۳۰طرح به صورت پیامکی، تلفنی و رندومی یکهزار و ۶۲۴ طرح تایید شده و ۳۰۳طرح عدم تایید خورده و ۷۰۰طرح‌نیز در حال بررسی است.

خواجه مظفری گفت: سال ۱۴۰۱ تعداد ۹۹میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خانگی در نظر گرفته شد که ۶۷میلیارد تومان جذب شد و در سال گذشته نیز. ۱۲۰میلیارد تومان بود که ۱۰۷میلیارد تومان جذب شد و برای تعداد ۳۸۰۰نفر شغل ایجاد شد .

وی بیان کرد: از پاییز سال ۱۴۰۱ تا پاییز امسال نرخ بیکاری از ۹/۵درصد به ۹/۲دهم درصد رسیده است .

خواجه مظفری گفت: تعداد کاریابی های داخلی ۳۲کاریابی فعالیت میکنند که ۵۴هزارو ۳پفر ثبت شدند که اشتغال ۹۱۹نفر توسط کارفرمایان ثبت شده است.

به گفته وی ۸۸درصد جمعیت استان یارانه دریافت میکنند.

  8 بهمن 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70293
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام