فرماندار آزادشهر:
آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید مقوا آزادشهر با اعتباربیش از سه هزار میلیارد ریال

فرماندار آزادشهر گفت: عملیات اجرایی کارخانه تولید مقوا با اعتبار افزون بر سه هزار میلیارد ریال، در دهه فجر امسال آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سیدجواد کریمی ظهر امروز  در نشست خبری گروه فجر گلستان اظهار کرد: افتتاح مزرعه گردشگری ابریشم با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال، افتتاح چند واحد دامداری‌ با ظرفیت ۳۰۰ راس دام، افتتاح گلخانه سبزی و صیفی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و افتتاح گلخانه صیفی‌جات با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در پنج هزار مترمربع از جمله  مهم ترین طرح‌های آزادشهر در دهه فجر است.

وی به اعطای زمین رایگان به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر اشاره کرد و متذکر شد: در این راستا به مناسبت دهه فجر ۱۳ قطعه زمین شهری در نگین‌شهر به خانوارهای خوش جمعیت (خانواده های دارای سه، چهار و پنج فرزند) اعطا می‌شود.

به گفته فرماندار آزادشهر؛ از شهریور ماه سال ۱۴۰۰ تا بهمن ماه ۱۴۰۲ افزون‌بر هزار و ۴۳۵ پروژه بزرگ عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳۷ هزار میلیارد و ۶۰ میلیون ریال در شهرستان آزادشهر افتتاح و یا عملیات ساخت آن آغاز شده است.

کریمی با بیان اینکه یکی از رویکردهای دولت سیزدهم رفع دغدغه مردم در حوزه مسکن است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی ۴۹۰ واحد مسکن روستایی با اعتبار هزار میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال و سایت ۹۶ واحدی مسکن شهری با اعتبار ۵۲۰ میلیارد ریال سال جاری در آزادشهر آغاز شد.

وی افزود: در این ایام ۱۵۷ طرح با اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود.

کریمی ادامه داد: در دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۲۲ طرح عمرانی با اعتبار هزار میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال آغاز و ۱۰۱ طرح با اعتبار سه هزار میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود؛ همچنین ۳۳ طرح اقتصادی و اشتغالزا با سه هزار میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال و افتتاح شده و یا ساخت آن آغاز می‌گردد که بهره‌برداری از آن ۱۵۸ نفر را صاحب شغل پایدار می‌کند.

فرماندار آزادشهر گفت: این شهرستان با توسعه گازرسانی و تکمیل عملیات خط انتقال به جمع مناطق سبز گازی پیوست و در حال حاضر همه شهر و روستاهای این شهرستان از گاز خانگی بهره‌مند هستند.

  8 بهمن 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70299
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام