شهردار گرگان ؛
افتتاح ۳هزارمیلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در گرگان همزمان با دهه فجر

شهردار گرگان گفت: همزمان با دهه فجر  ۳هزار میلیارد تومان  پروژه سرمایه گذاری و ۱۵۰میلیارد تومان هم پروژه عمرانی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سید محمد رضا سید النگی صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: در این ایام 45 طرح عمرانی و سرمایه گذاری به بهره برداری می رسد همه تلاش شهرداری بر این قرار گرفته تا شور و نشاط اجتماعی همزمان با برگزاری جشن ها و برنامه های دهه فجر از کیفیت بیشتری برخودار باشد.

وی افزود: توجه به محلات کم برخودار یکی از مهم ترین برنامه های جهادی شهرداری از ابتدای 22 فروردین امسال تا 22 بهمن دردستور کار قرار گرفت و تا کنون 45 شنبه جهادی اجرا شده که توجه بیشتر آن به محلات کم برخوردار است.

سید النگی گفت: گرگان دارای 109 محله است که از این تعداد 21 محله در منطقه کم برخودار و یا محروم قرار دارند و بسیاری از مشکلات این محلات با اجرای برنامه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی رفع شده است.

وی ادامه داد: برای نخستین بار اعضای شورا و شهرداری با بلند مرتبه سازی در شهر گرگان برای ایجاد مشکن بیشتر ، کاهش قیمت مسکن و کمبود زمین موافقت کردند که این طرح به شورای عالی معماری و شهرسازی برای تائید ارسال شده است.

شهردار گرگان در رابطه با تعیین تکلیف سه مجموعه بزرگ شهری گرگان که قرار بود به فضای سبز و توسعه شهری تبدیل شود، هم گفت: باغ روسها یا همان باغ خیابان ملل به دارابودن ولرث و مسائل حقوقی همچنان بلاتکبیف است اما دخانیات گرگان که استاد آن متعلق به بنیاد مستضعفان است در حال مذاکره برای تحویل هستند و دیگری لشگر 30 پیاده گرگان است که ان مجموعه هم برای واگذاری در حال مذاکره و پیگیری است و پارک شهر گرگان که متعلق به شهرداری است و تصمیم گیرنده خودمان هستیم.

وی افزود: امسال یکهزار و 100 میلیارد تومان از بودجه شهرداری برای هزینه های جاری مصرف می شود .

سید النگی بیان کرد: بودجه امسال شهرداری برای سال آینده یکهزار و 800 میلیارد تومان است که تمامی ایم رقم توسط مردم به خرانه شهرداری واریز و برای آنها صرف می شود اگر چه در نظر داریم برای سال 1404 این رقم را به 2 هزار و 500 میلیارد تومان برسانیم.

وی گفت: 40درصد بودجه شهرداری صرف فعالیت های عمرانی شهر می شود.

 

 

  11 بهمن 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70318
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام